HttpClientConsole

Bir Yún cihazı için bu örnek, internete bağlanan ve içeriği indiren temel bir HTTP istemcisinin nasıl oluşturulduğunu gösterir. Bu durumda, Arduino web sitesine bağlanır ve logonun bir sürümünü ASCII metni olarak indirirsiniz. Bu sürüm Konsol kullanır ve Arduino Yazılım (IDE) Konsolunuzdaki çıkışı USB üzerinden değil, bir WiFi bağlantısı üzerinden gösterir.

Kartınıza bağlantı olarak IP bağlantı noktasını seçin ve kartı programladıktan sonra IDE'deki Seri Monitörü açın.

Gerekli Donanım

  • Yún kartı veya kalkan
  • internete kablosuz ağ bağlantısı

Devre

Bu örnek için devre yok.

Kod

Bridge, HttpClient ve Console kitaplıklarını ekleyin

#include <Bridge.h>
#include <HttpClient.h>
#include <Console.h>
[Kodu Al]

setup() Bridge'i başlatın ve loop() a girmeden önce seri bağlantıyı bekleyin.

void setup ( ) {
pinMode ( 13 , ÇIKIŞ ) ;
digitalWrite ( 13 , DÜŞÜK ) ;
Köprü. begin ( ) ;
Konsol. begin ( ) ;
while ( ! Konsol ) ;
}

loop() , adlandırılmış bir HttpClient örneği oluşturun ve client.get(url) ile bir URL client.get(url) .

void loop ( ) {
HttpClient istemcisi ;
istemcisi. get ( "http://www.arduino.cc/asciilogo.txt" ) ;

İstemci arabelleğindeki sunucudan bayt olduğu sürece baytları okuyun ve seri monitöre yazdırın. Her 5 saniyede bir tekrarlayın.

while ( müşteri. kullanılabilir ( ) ) {
char c = istemci. read ( ) ;
Konsol. baskı ( c ) ;
}
Konsol. flush ( ) ;

gecikme ( 5000 ) ;
}

Çizimin tamamı aşağıdadır:

/ *
Yún Shield kullanarak Arduino Uno ve Mega için Yún HTTP İstemci Konsolu sürümü

YunShield / Yún için bu örnek,
İnternete bağlanan ve indirilen HTTP istemcisi
içeriği. Bu durumda, Arduino'ya bağlanacaksınız
web sitesine gidin ve ASCII metni olarak logonun bir sürümünü indirin.

Tom igoe tarafından oluşturuldu
Mayıs 2013
Konsol kullanmak için Marco Brianza tarafından değiştirildi

Bu örnek kod kamu malıdır.

http: egitim.aspx e = HttpClient

* /


#include <Bridge.h>
#include <HttpClient.h>
#include <Konsol.h>

void setup ( ) {
// Bridge'in başlatılması yaklaşık iki saniye sürüyor
// yerleşik LED'i kullanmak yardımcı olabilir
// başlatıldığı zamanın bir göstergesi olarak
pinMode ( 13 , ÇIKIŞ ) ;
digitalWrite ( 13 , DÜŞÜK ) ;
Köprü. begin ( ) ;
digitalWrite ( 13 , YÜKSEK ) ;

Konsol. begin ( ) ;

while ( ! Konsol ) ; // seri bağlantıyı bekle
}

void loop ( ) {
// İstemci kitaplığını başlat
HttpClient istemcisi ;

// Bir HTTP isteği yapın:
istemcisi. get ( "http://www.arduino.cc/asciilogo.txt" ) ;

// kullanılabilir gelen bayt varsa
// sunucudan okuyun ve yazdırın:
while ( müşteri. kullanılabilir ( ) ) {
char c = istemci. read ( ) ;
Konsol. baskı ( c ) ;
}
Konsol. flush ( ) ;

gecikme ( 5000 ) ;
}

See Also

  • Bridge Library- Köprü Kütüphanesine referansınız
  • Bridge- Analog ve dijital pinlere erişmek için basit REST tarzı çağrılar
  • Console Ascii Table- Konsola yazdırılan eksiksiz bir ASCII tablosu
  • Console Pixel- Konsoldan bir LED'i açma ve kapatma
  • Console Read- Console.read () işlevini kullanarak köprüden gelen verileri okuma
  • Data Logger- Üç analog sensörden bir SD karta veri kaydedin.
  • File Write- Dosya Yún dosya sistemine nasıl yazılır.
  • Http Client- İnternete bağlanan ve içeriği indiren temel bir HTTP istemcisi.
  • Mailbox Read Message- Köprü kitaplığını kullanarak Posta Kutusu adlı ileti sırasını okuma.
  • Process- Bir Yún kullanarak linux süreçleri nasıl çalıştırılır.
  • Remote Due Blink- DUE panolarına uzaktan taslak yükleme.
  • Shell Commands- Bir Yún kullanarak linux kabuk komutları nasıl çalıştırılır.
  • Temperature Web Panel- Yún'ın yerleşik web sunucusu üzerinden bir analog girişten veri sunma.
  • Time check- Bridge üzerinden Linux'tan zamanı alır, sonra saatleri, dakikaları ve saniyeleri ayrıştırır.
  • WiFi Status- Wifi bağlantınızın durumu hakkında bilgi yazdırır.
  • Yún First Configuration- Seri Monitör ve USB bağlantı noktasını kullanarak Yún cihazınızı kolayca yapılandırın.
  • Serial Terminal- Yún'ın 32U4 işlemcisini, Yún'daki Linux tarafı için seri terminal olarak kullanın.