Keyboard



Açıklama

Klavye işlevleri, 32u4 veya SAMD mikro tabanlı kartların bağlı bilgisayarlara kendi mikro USB bağlantı noktaları üzerinden tuş vuruşları göndermesini sağlar.

Not: Klavye kitaplığıyla olası her ASCII karakteri, özellikle de yazdırılmayan karakterler gönderilemez.
Kütüphane, değiştirici tuşların kullanımını destekler. Değiştirici tuşlar, aynı anda basıldığında başka bir tuşun davranışını değiştirir. Desteklenen tuşlar ve kullanımları hakkında ek bilgi için buraya bakın .

Notlar ve Uyarılar

Bu çekirdek kütüphaneler 32u4 ve SAMD tabanlı kartların (Leonardo, Esplora, Zero, Due ve MKR Ailesi) bağlı bir bilgisayara yerel Fare ve / veya Klavye olarak görünmesine izin verir.

Fare ve Klavye kitaplıklarını kullanma konusunda dikkat edilmesi gereken bir nokta : Fare veya Klavye kitaplığı sürekli çalışıyorsa, kartınızı programlamak zor olacaktır. Mouse.move() ve Keyboard.print() gibi işlevler imlecinizi hareket ettirir veya bağlı bir bilgisayara tuş vuruşları gönderir ve yalnızca bunları işlemeye hazır olduğunuzda çağrılmalıdır. Fiziksel bir anahtar gibi veya yalnızca kontrol edebileceğiniz belirli girişlere yanıt gibi bu işlevselliği açmak için bir kontrol sistemi kullanılması önerilir. Bunu ele almanın bazı yolları için Fare ve Klavye örneklerine bakın.

Fare veya Klavye kitaplığını kullanırken, önce Serial.print () kullanarak çıktınızı test etmek en iyisi olabilir. Bu şekilde, hangi değerlerin rapor edildiğini bildiğinizden emin olabilirsiniz.

Ayrıca Bakınız

Örnek KeyboardAndMouseControl: Demonstrates the Mouse and Keyboard commands in one program.

Örnek KeyboardMessage: Sends a text string when a button is pressed.

Örnek KeyboardLogout: Logs out the current user with key commands

Örnek KeyboardSerial: Reads a byte from the serial port, and sends back a keystroke.

Örnek KeyboardReprogram: opens a new window in the Arduino IDE and reprograms the board with a simple blink program

Komut Mouse